LeKi/ VesVi T12 (tytöt s. 2012-2013)

Lempäälän Kisa ja Vesilahden Visa järjestävät salibandytoimintaa tyttöjoukkueissa. Aiempaa pelikokemusta ei tarvitse olla, vaan kaikki lajista kiinnostuneet 2012-2013 syntyneet tytöt ovat tervetulleita tutustumaan toimintaamme.

Harjoitukset ja pelit kaudella 2023 - 2024 alkaen 7.8.2022

Harjoituksia järjestetään kolme kertaa viikossa, yksi Vesilahdella ja kaksi harjoitusta Lempäälässä. Halukkaat voivat osallistua kaikkiin harjoituksiin, mutta on hyvin mahdollista osallistua esim. vaikka 1-2 harjoitukseen viikoittain.  Harjoituksissa ryhmät jaetaan siten, että myös pienimmät ja aremmat voivat rohkeasti tulla toimintaan. Alla alustavat harjoistusajankohdat. Lopulliset harjoitusajat selviää myöhemmin vuorojen varmistuttua.

ma klo 17.40-18.40 Vesilahden yhtenäiskoulu, koulutie 2, Vesilahti

ke klo 17.00-18.00 Kuljun koulu, Viskarintie 2, Lempäälä

pe klo 17.00-18.00 Virta-kampus, valkeakoskentie 19, Lempäälä

LeKi/ VesVi T12-tytöt (2012-2013 synt.) osallistuvat kaudella 2023-2024 salibandyliiton Sisä-Suomen aluehaastajasarjaan ja pelaavat lisäksi yksittäisiä otteluita sekä turnauksia. Harjoitus- ja ottelutoiminnassa mennään matalalla kynnyksellä ja kaikki taitotasosta riippumatta voivat hyvin tulla toimintaan mukaan!

Pakolliset varusteet:

• Säbämaila (oikea mailan pituus on noin nyrkin mitta navan yläpuolella)
  • Suojalasit
  • Sisäpelikengät

Lisäksi sisäliikuntaan soveltuva asu (shortsit ja t-paita) sekä oma vesipullo, ei mehuja tai limsoja. Lämmittelyihin kelinmukainen varustus ja lenkkarit. Mailoja ja suojalaseja saa alkuun myös lainaan. Varmista saatavuus etukäteen.

Omat varusteet kannattaa nimikoida!

Harrastusmaksut on tarkoitus pitää edullisena. Kausimaksun suuruus selviää osallistujamäärien mukaan syyskuun alussa. Vanhempainilta pidetään myöhemmin ilmoitettuna aikana.

Lisätietoja:

Matti Kuusjärvi, yhteyshenkilö p. 0504075881/ matti.lekisb@gmail.com

Anni Kaipiainen, joukkueenjohtaja

Ota rohkeasti yhteyttä ja tule tutustumaan tyttösalibandytoimintaamme!

Salibandytoimintaan osallistuvien henkilötiedot ja valokuvauslupa:

Tiedot kerätään Visan salibandyjaoston rekisteriin. Tietoja käytetään otteluiden järjestämiseen, ilmoittautumisiin, tulosten taltiointiin ja tulosten julkaisemiseen.

Tietosuojaseloste

Lue yllä oleva tietosuojaseloste. Mikäli antamiasi tietoja ei voida käyttää, ei toimintaan voi osallistua.

Valokuvauslupa:

Seuralla (Vesilahden Visa ry) on oikeus ottaa valokuvia järjestämissään tapahtumissa ja harjoituksissa. Valokuvauslupa oikeuttaa seuran julkaisemaan kuvia seuran kotisivuilla ja julkaisuissa.

Ilmoittautumiset kaudelle 2023-2024