Nuori hae kesätyöpaikkaa viimeistään 28.4.2016

28.4.2016

Vesilahden Visa sai Tampereen seudun osuuspankilta tukea kesätyöntekijän palkkaamiseen. Tiedot työpaikasta ja hakemisesta löytyvät Osuuspankin sivuilta.

Tässä linkki kesätyön tietoihin.

Nuori - hae kesätöihin pankin piikkiin!

17.4.2016

Hei sinä 15-17-vuotias nuori! Kiinnostaisiko kesätyö kahvilan pitäjänä, urheilukoulun ohjaajana tai vaikka kissojen hoitajana?

OP Tampere edistää tänäkin vuonna nuorten työllistymistä ja työelämään tutustumista.  Lahjoitamme kesätyöpalkan 40 nuorelle kesällä 2016. Pankin tuella OP Tampereen toimialueella toimivat yhdistykset voivat tarjota nuorille kesätyöpaikkoja.

Tarjolla 40 mukavaa kesätyöpaikkaa!

Lista tarjolla olevista työpaikoista ja hakuohjeet löytyvät pdf-muodossa sivun lopusta. Tutustu tarjolla oleviin kesätöihin, valitse mieleisesi ja lähetä hakemuksesi yhdistykseen 18.4.-29.4.2016!

Voit halutessasi hakea useampaa työpaikkaa, mutta tee jokaiseen oma hakemus. Yhdistys haastattelee ja valitsee kesätyöntekijänsä 17.5.2016 mennessä ja ilmoittaa valinnasta nuorelle. Voit ottaa vastaan vain yhden pankin tukeman kesätyöpaikan.

Pankin tuella työllistetään 40 nuorta kahdeksi viikoksi koulujen kesäloma-aikaan. Työnantajasi on OP Tampereen toimialueella (Tampere, Nokia, Hämeenkyrö, Sastamalan Karkku, Ylöjärvi, Pirkkala, Lempäälä, Vesilahti, Akaan Viiala) toimiva yleishyödyllinen yhdistys. Pankki kustantaa palkkasi yhdistykselle (500 euroa/nuori). Yhdistys hoitaa palkanmaksusi ja lakisääteiset kulut.

Laita hakemus vetämään

Voit hakea OP Tampereen tukemaa yhdistyksen kesätyötä, kun olet täyttänyt 15 vuotta 31.5. mennessä etkä täytä 18 vuotta ennen 31.8. Hakemukset toimitetaan suoraan palkkaaville yhdistyksille.

Onnea työnhakuusi!